110718

Zup! Har nyss tagit en skön varm dusch och ligger nu och ser på tv med en bit nybakad kladdkaka. Mumsi. Idag har det varit ännu en lång jobbdag, vilket jag tur som, överlevde. Bara fyra dagar kvar sen går jag på sommarlov igen, gissa hur mycket jag längtar? Som tusan!!! Mina planer för veckan (förutom jobbet) är få. Ska försöka komma iväg till gymmet imorgon, träffa linus på onsdag och i helgen blir det lite firande med resturang och bio. Toppen! Men än så länge måste jag fokusera på att få så mycket sömn som möjligt, komma i tid till jobbet och genomlida flera timmars vikande av papper och packning av kalendrar...Tack gud för att det snart är över. Vill även nu, innan jag återgår till tvn, gratulera min vän Lovisa som fyller 16 idag, grattisgrattis!
Publicerat: 2011-07-18 @ 21:12:42


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0