Du kanske anses stark på utsidan fast du egentligen är svag och sårbar på insidan. Det viktigaste är att alltid hålla huvudet högt och att aldrig glömma vem du egentligen är

me by me

Jag tackar J.K Rowling för dom underbara böckerna och dom magiska filmerna. Jag är glad att jag haft Harry Potter som en del av mitt liv och en del av min uppväxt. Tänk om hon aldrig skrivit böckerna? Vad vi hade gått miste om. Och vilken fantasi hon har. Att komma på nåt så genialiskt som Harry Potter och Hogwarts och hela den magiska världen. Jag applåderar för det fantastiska hon visat oss. Känner mig bara så tom. Att säga adjö till nånting som funnits i ens liv i så många år. Minns fortfarande när jag såg den första filmen. Då hemma eftersom jag var för ung för att få se den på bio. Tur att alla filmer kan ses på DVD, blir ett maraton någon dag efter den sista filmen kommit ut. HP är och föralltid värd att minnas. Saknar redan att längta tills nästa del ska komma ut på bio...
Publicerat: 2011-07-23 @ 21:57:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0