Första arbetsdagen är avklarad!

Kärlek till min kisse!
-
God kväll! Första dagen på sommarjobbet är avklarad! Kom hem från Göteborg vid 04.00 på morgonen och skulle upp 06.00. Fick ångest när jag bara skulle få sova 2 timmar. Så nästan hetsade ner i säng. Men har faktiskt hållt mig ganska pigg trots sömnen. Sommarjobbet dårå är ganska långtråkigt, har suttit 7.5 timmar med att tejpa kartonger och att riva ut kort från en kvadrat. Lite svårt att förstå kanske? men det var det jag gjort. Direkt när jag kom hem kom min mamma ut springades med ett kuvert. Gymnasieintagningen var här! OCH GISSA VAD?! JAG KOM IN PÅ MITT FÖRSTA HANDSVAL! trodde jag faktiskt inte. Vart så jävla lycklig. Så i höst går jag då på Plusgymnasiet i Örebro med inriktning Stylist! Kommer att handla om kläder, håruppsättningar, smink, naglar och öven ansiskt massage kommer man att få lära sig. Och dessutom får alla elever där en egen McBook data! gah! Helt galet bra. Ni kommer även att få ta del av det jag lär mig, inom styling. Spännande va? Nåja, ska hjälpa mamma att laga mat nu eftersom det bara är hon och jag hemma för tillfället. Bloggar senare, oxox
Publicerat: 2011-07-04 @ 20:53:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0