Kicks

Fick presentkort på kicks laddat med 200 kronor när jag hade namnsdag nån dag innan midsommar. Efter jobbet tog jag mig iväg för att handla upp pengarna. Blev två nagellack, dock hade jag hoppats på att det lila var i en starkare färg än va den var menmen, köpte även ett läppstift, vilket jag trodde vad mer åt det chockrosa hållet, men där hade jag fel igen, det var mer matt naturel färg, men funkar bra. Och det sista fick bli en ansiskt skrubb som tar bort glanset i ansiktet, eftersom jag har väldigt fet hy och lätt blir glansig så är detta nåt jag definetivt vill testa. Jobbet idag var som alla andra dagar, jobbiga. Och mina nagelband har gett upp och börjar fransa sig. Härligt. Eller inte. Kvällen blir lätt, ska ta en dusch och laga mat att ha med mig imorgon för ännu en jobbdag. Sen sover jag tidigt. Måste glatt få påpeka att det är fredag imorgon, FREDAG,
F-R-E-D-A-G! LYCKLIG! får äntligen sova ut...
Publicerat: 2011-07-07 @ 17:13:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0