Mama, now im coming home, Im not all you wished of me. A mothers love for her son, unspoken, help me be. I took your love for granted, and all the things you said to me. I need your arms to welcome me, but a cold stone is all i see. Let my heart go.

Hemma från jobbet, är, som vanligt, otroligt trött. Anledningen till att jag stannar kvar på detta jobb är pengarna jag tjänar och jag tackar gud för alla underbara jobbar kompisar jag har. Tiden går faktiskt rätt fort när man väl är där för att man alltid är ett gäng och sitter och pratar och skrattar samtidigt som man arbetar. Trivs vill säga. Iallafall, dagen började med att cykeln paja halvägs till jobbet, så fick ställa den åt sidan och åka på Emelies sista biten. Sen fick bror min hämta mig och cykel med den lilla bilen. Känns bra att alltid ha han till hands nu om det är nånting. Han kommer direkt. Väl hemma, ligger utmattad i sängen. Så kasst väder idag så ska slänga på mig bekväma mys kläder och lägga mig under en filt för att se lite film. Imorgon är det redan fredag igen...känns så otroligt bra att två veckor snart har gått!!! Sen är det bara en enda vecka kvar och sen får jag gå på sommarlov igen, wiho!! Synd bara att jobbet ger biverkningar...har rivmärken över armarna, får smutsiga naglar, fransiga nagelband och torra flagiga händer. KUL. Nåja, tänk positivt, snart helg, snart åter sommarlov!

Publicerat: 2011-07-14 @ 17:02:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0