Morgon pigg

God morgon bloggen! Vaknade klockan halv tio idag, ren lyx om man tänker på att jag gått upp klockan sex hela veckan. Var då jävligt pigg när jag vaknade. Flög upp ur sängen, på med träningskläderna och gick till gymmet för ett pass. Kom hem för cirka en timme sen, lagade mat och ska snart ner i duschen. Ska antingen rusa till Linus en stund eller lata mig tills ikväll då det blir utgång med en massa härliga tjejer. Var längesen jag träffade alla så ser fram emot kvällen/natten. Nej nu måste jag fixa lite här innan jag beger mig ut. Ha det fett så länge! oxox
Publicerat: 2011-07-09 @ 13:31:51


1 kommentarer
Postat av: semlan

Nu startar en ny omgång Veckans blogg. Va med och få en länkt på min blogg för större chans att vinna följ mig på bloglovin



http://semlanofc.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-d.html#comment

2011-07-09 - 17:06:18 | URL: http://semlanofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0