Now the time is here, For iron man to spread fear. Vengeance from the grave, Kills the people he once saved. Nobody wants him,They just turn their heads, Nobody helps him, Now he has his revenge

Photo, me by me

Jag hade tänkt börja med en ursäkt, men jag vill inte. Jag har mycket att ta itu med just nu vilket gör att bloggen uppdateras sällan. Imorgon är min sista dag på sommarjobbet vilket gör att det iallafall blir bättre bloggning sedan. Men som sagt, har jag en massa jobbiga saker som måste göras, so don't blame me if i don't want to blog for the moment. När jag har fått iordning på saker och ting så lovar jag en bättre blogg, mer roande, fler bilder och mer outfits. Men just nu, får det vara lite små trist.

Anyway, fick sluta jobbet redan halv elva, jag, Annie och Max åt lunch sen skjutsade Max mig till USÖ så jag kunde ta bussen hem, snällpojk! Väl hemma, gick och la mig brevid mamma och sov till halv fyra, skönt som fan! Mer än så blir det inte idag. Ska duscha, laga mat och locka håret ikväll, sen bara vila. Börjar halv tio imorgon istället för kvart över sju! helt okej! Sen går vi sommarjobbare, eller några utav oss, ut för att äta lunch tillsammans. Sen gissar jag på tidigt slut? och tillsist, shopping!
Publicerat: 2011-07-21 @ 17:38:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0