Såna som du och jag, vi får inte allting serverat på silverfat. Vi måste slåss för det vi verkligen vill ha.

God eftermiddag foks! Sommarjobbet rullar på...idag fick vi slå in en tandkräms tub och ett papper i ett litet paket, och vi ska göra samma sak med 11 000 tuber. gahh!! galet. Det är vad vi kommer sitta med resten av veckan ut, för det ska skickas till Stockholm så fort som möjligt. Påvägen hem hoppade Emelies kedja, tur så haffa vi en soet pöjk att hjälpa, haha. Små flina för mig själv när jag smyg tog bilden, busigt. Ska strax försöka laga lite mat, sen ta och locka håret och resten av kvällen blir det bara vila och tv som gäller. Att gå upp tio i sex på morgonen, ja ni gissar rätt, galet trött blir man. Längtar tills det blir helg. Så jag får sova. Anyway, ska hinna visa upp en topp jag köpte i Göteborg innan jag ställer mig vid spisen. Se you soon! oxox
Publicerat: 2011-07-06 @ 17:04:40


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0