Statistiken ökar!

Ser dag för dag att statistiken ökar! Jätte kul att fler hittat hit och att ni stannar kvar. Synd bara att min blogg för tillfället är i tråkigaste laget nu när jag jobbar och stökar. Hinner inte att göra så mycket, och har därför mindre att skriva om. Håll ut i två veckor till med detta halv tråkiga, så lovar jag fullrulle när jag får sommarlov igen. Slutade klockan 16.00 idag, drog hem för att stå i köket hela dagen. Har bakat och lagat mat bara för att hålla mig vaken. Är såååå trött. Hatar dessa tidiga mornar. Imorgon ska jag på core-pass, och nån dag senare i veckan ska jag ta mig upp på stan för att checka lite nytt till garderoben. Och när vi pratar om min garderob så fick jag sms idag om att mina skor från nelly skickats iväg på posten och antagligen anländer imorgon eftermiddag!! Can't wait till att få riva upp skokartongen och trycka ner fötterna i dom klumpiga och ta dom första stegen i ett par nya snygga klackar! Min kärlek till skor är så obeskrivlig. Nej, nu fan ska jag ta och små fixa tills en jobbdag imorgon åxå, sen segar jag framför tvn tills det är dags för att dra igen gardinerna och snooza. Bloggar mer imorgon kväll, oxox




Myser i sängen efter många timmars jobb, osminkad och sliten
Publicerat: 2011-07-11 @ 21:47:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0