Tjockis dag

Har en tjockisdag idag då det nyligen ösregna och åska. Det har lagt sig nu men det är istället jävligt blåsigt. Ligger och kollar på dessa filmer, trion av Stieg Larsson. OMG, har glömt hur bra det första filmen är...det är den jag hunnit se än så länge. Ska snart fortsätta med tvåan. Kan rekommendera dessa filmer för dom som inte sett dom ännu. Så gripande och starkt. Älskart. Iallafall, åt tårta till frukost och ska snart titta förbi Mcdonalds för nån cheeseburgare. Riktig tjockisdag. Tar ut allting nu eftersom jag inte hinner eller har nåt sug efter fett eller sött veckorna jag jobbar. Hade jag legat hemma dessa tre veckor hade jag små ätit lite varje dag. Så idag anser jag att det är okej med lite tårta och burgare. Nej, ska fortsätta min slödag nu...imorgon väntas jobb klockan kvart över sju igen! Fler som sommarjobbar? Isåfall med vad? oxox
Publicerat: 2011-07-10 @ 14:15:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0