Baby, i get so scared inside, and i really don't understand. Is it love thats on my mind or is it fantasy? Heaven, is in the palm of my hand and it's waiting here for you. What am i supposed to do with a childhood tragedy?

Pjuh, hemma hos mamma igen. Varit vaken sen åtta imorse så ska komma i säng tidigt ikväll. Imorgon är dagen full späckad, har klipptid klockan 12. Efter det ska jag hinna in handla en militärgrön långklänning och kanske något mer. Sen snabbt hem, packa för att sedan åka till sommarstugan. En liten news är att vi ungdomar i familjen blivit med bil!!! Dock är Sebbe den ända som har körkort av oss en så länge. Men så gissa vad? Sebbe och jag ska för första gången bila upp ensamma till stugan! Helt awesome! Känns så Hollywood att två tonåringar kommer körandes själva..haha. Blir borta minst 5 dagar, så ingen uppdate, men lovar er att jag iallafall ska ge er, när jag kommer hem, veckans outfits bilder. Även lite midsommar osv på det. Kanske ska fixa några tidsinställda inlägg till er. Så håll utkik! Nu ska jag ta och slänga igång en film och försöka snooza. vi hörs, oxox!
Publicerat: 2011-06-21 @ 23:03:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0