Balen

Bilder från igår innan balen. Så såg jag ut, med en Elise Ryan klänning från nelly, smycken från olika ställen och skor från last year. Orkade inte ha på mig klackar så letade upp mina sommar skor från förra året, ville kunna
dansa ordentligt igår...vilket jag gjorde.
-
Gårdagen började med att jag gick hem från skolan vid tolv, är så jävla hostig och hes. Sov två timmar och började sen göra mig iordning inför balen. Väl där mötte jag upp mina fina vänner, och sen blev det tre rätters. Kvällen slutade med att alla nior röjde dansgolvet och bara umgicks i massor. Fick även balkyssas lite, inte helt fel. haha. synd bara att folk blev som galna, och knuffades sönder, blev nästan omkull puttat ett flertal gånger. Men jaja, det är ju inte bal varje dag, så lite får man väl tåla. Låg uppe till halv 3 igår kväll och sov till 9. Så idag blir det bara att chilla gal1. Vill även gratta min storebror (på bilden ovan) som tog sitt körkort igår! vill även tacka för att du körde runt på mig igår kväll ;). my own personal driver. like it. Ni får fler bilder från balen senare. oxox
Publicerat: 2011-06-02 @ 12:34:38


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0