Grattis Sverige

photos weheartit - Då grattar vi Sverige på dess nationaldag!

Har spenderat hela denna dag ute på en solstol och imellan åt en luftmadrass i poolen. Fan vad jag börjar få färg, tillskillnad från vad jag brukar. Härligt! Gud vad jag älskar lata dagar i solen, sommarlovet är on its way. Det märks, det märks...Idag tar långledigheten slut och imorgon väntas en heldag i Stockholm med klassen, onsdag är det sista dagen i skolan med städning och tillbaka blick på dom här 3 åren som varit och så slutligen torsdag, skolavslutning och efter det tar jag emot ett långt och härligt sommarlov med öppna armar. Längtar ihjäl mig!!!
Publicerat: 2011-06-06 @ 18:41:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0