Hälsat på sommarjobbet, check!

Hello! idag har det, igen, varit en super varm dag. Men jag skippade solningen eftersom min rygg svider som attans. Behöver faktiskt inte bli värre. Som sagt har jag iallafall varit och gymmat på morgonen, gick hem och lagade lunch och åkte upp sen för att träffa min mamma som slutat jobbet. Vi åkte tillsammans upp till mitt sommarjobb, (som jag börjar på redan på måndag!!) för att kolla läget och se så att jag skulle hitta och nu är allt glasklart! Kommer mestan av min tid att sitta och sortera grejer och så, vilket för mig känns bra. Chill jobb rättare sagt. Såg även att det satt några andra sommarjobbare där vid ett bord och snackade och skrattade. Så blir nog rätt kul. Efter det åkte mammsen och jag upp på stan och tog en fika på bara vara. Och nu har jag precis kommit hem igen. Ska antagligen åka och träffa Linus lite senare, men just nu vill jag bara lägga mig ner och se på tv. Så det tänker jag göra! vi hörs, oxox
Publicerat: 2011-06-30 @ 17:08:25


1 kommentarer
Postat av: semlan

Nu är vinnaren av veckans blogg utsedda kolla om du vann. gjorde du inte det? har du en ny chans redan nu för jag startar en ny omgång nu. samma regler som förut. och större chans att vinna om du följer mig på bloglovin



http://semlanofc.blogg.se/2011/june/vinnaren-av-dagens-blogg-och-en-ny-omgang.html



anmäl dig gärna igen!

2011-06-30 - 19:06:16 | URL: http://semlanofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0