Hemma

Nu är jag hemma igen från pappa! Skulle egentligen åkt hem imorgon förmiddag. Men vi var ändå ute och körde så han skjutsade in oss. Blev ingen bildbomb då vädret varit total kasst. Likaså är det nu med. Här stormar det och regnar som attans. Och för bara en liten stund sen var det ett flygplan strax ovanför vårat hus som flög. Var typ as rädd att det skulle störta över oss. Haha..det kan faktiskt hända. Nåja, här är de få bilder jag tagit under dagarna jag varit borta. Dagarna framöver är ganska bokade. Lördag bio, söndag eller måndag träffa pojken, tisdag ska vi ut med pappa. Onsdag klipptid och åka till stugan. Sen spenderar jag dagarna där över midsommar. Härligt. När jag kommit hem är det snart dags för göteborgs resan och sen börjar jag arbeta. Sen får vi se mer vad som händer. Nu ska jag försöka ta mig ner i duschen. Bloggar senare, oxox
Publicerat: 2011-06-17 @ 17:37:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0