i want to go outside and show the whole world, that everything i've got, some say is not alot but, it's what i want. life is good, when you're around, nothing can bring me down, i can't believe what i have found, nothing can hold me down

Kom hem från linus för några timmar sen, slog ihop lite käk och har glott på tv sen dess. Skönt, är jätte trött. Imorgon ska jag försöka samla en trupp och bege oss ut på stan. Får se om det blir av. Annars göttar jag mig solen. Det jag egentligen skulle skriva var, kolla vårat spex foto, glömt att visa det, kom i lådan för cirka en vecka sen. Mig raden längst upp, röd rutig skjorta, står mellan killen med gul keps och tjejen med blå rutigt. NU, ska vi sova lite. Hörs. oxox
Publicerat: 2011-06-13 @ 02:01:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0