I'd like to build the world a home and furnish it with love, grow apple trees and honey bees, and snow-white turtle doves. I'd like to teach the world to sing in perfect harmony, I'd like to hold it in my arms and keep it company

Sitter i min säng och tittar på en massa serier på tv. Försöker också att få i mig en massa vatten. Man ska egentligen dricka 1-2 liter vatten per dag, men vem orkar det lixom? men jag försöker. Det är bra för både kropp, hud, hår och gör en pigg. Ska faktiskt köra lite "rehab" nu under sommarlovet, ta hand om mig själv, min kropp och min själ. Så jag kan komma att börja gymnasiet som en ny, pigg och gla tjej! Har varit så fruktansvärt lat under högstadiet, men ska komma igång ordentligt nu. Man blir ju inte yngre, if you snooze you lose, time is money och så vidare...Ska komma i säng lite tidigare ikväll än vad det blivit dom här senaste dagarna, imorgon bitti väntas tandläkaren 7.30 och gym 8.00, ska också hinna träffa min pojke innan jag åker till pappsen på kvällen. Nej nu ska jag tillbaka till tvn. Jo just det, kryssning bokad vecka 30!!! Härliga grejer. oxox
Publicerat: 2011-06-13 @ 22:55:10


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0