Min låtsats fru

Som jag sa förut var jag till Marieberg idag, inhandlade lite saker som jag ska visa alldeles snart. Vill bara påpeka att det är 2 för 1 på scorett, DOG!! Älskar skorna där inne. Min favorit butik defenitivt. Efter shoppingen drog jag mig hem till Ellen, där även Becca och Emelie var. Åt pizza från rulles och degade framför film i soffan. Min låtsats fru såg vi, till det åt vi frukt som vi doppade i choklad. Har bestämt mig för att lägga av med onyttigheterna nu och träna hårt under sommaren. Hälsan är viktig. Nu hör jag att det bullrar och lyser utanför, fan, hatar oväder. Ska lägga mig under täcket och läsa lite Veckorevyn och Elsas Värld. Fast först my new in!



Publicerat: 2011-06-11 @ 22:06:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0