My heart was blinded, love went astray

Ingen bh och helt svett, härliiiigt!

Älskar låten changes, dör lite varje gång jag hör den. Nog vet jag allt att det ska vara she, och her istället för he och his i låten. Men eftersom jag är tjej låter det bättre om jag skriver om en kille när jag använder låten på det här sättet. Anyway, är Ozzy Osbourne helt magisk på att sjunga låtar. Har en annan favorit nu som heter Close my eyes forever, där han sjunger med Lita Ford. Även om Lita Ford har bättre röst än Ozzy, som oftast brukar ha en ganska gäll röst. Så är han ändå tusen gånger bättre eftersom han alltid förmedlar så mycket känslor i sina låtar. Thats why i love it so. Nog tjatat om det. Ska leta upp en fläkt, prata lite med min pojke och sen bege mig till sängs. Hälsar natti natti på en gång. oxox
Publicerat: 2011-06-29 @ 00:33:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0