Pizza

Sista dagen i skolan idag. Fan vad jag kommer sakna klassen. Insåg för typ 3 dagar sen att jag kanske aldrig kommer se dom här personerna igen, eller prata med dom. Imorgon är det då skolavslutning, sång, fika, betyg och hejdå. Ärligt talat tror jag att jag kommer gråta imorgon. Gonna let it floooow. Imorgon kväll försöker vi dra ut klassen på en sista kväll tillsammans. Grill party!! Och sen är det soliga dagar, glass, långa sovmornar och chill i parker som gäller. Det här sommarlovet ska knäcka!! Eller vad säger ni mina vänner?
-
Förövrigt städade vi rent i skåpen i skolan och såg tillbaka på dom här 3 åren som varit med bilder, arbeten och en film från när vi kom i sexan och hälsade på Gumme. Fan vad små alla var. Minns inte hur folk var då, eller vad man gjorde...känns så jävla skumt. Nåja, nu på kvällskvisten gjorde jag och mamma hemlagad pizza och för att sluta denna dag ska jag ta en dusch och se film. Imorgon, imorgon gäller det...
Publicerat: 2011-06-08 @ 20:17:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0