Talk to the hand

Idag känner jag mig jätte sliten och äcklig...Vaknade som sagt vid 7.10, och skulle åka till tandläkaren 7.20, hade alltså försovit mig. Stressar ihjäl och så kommer mamma in och säger att dom har avbokat. Då kommer Sebbe upp nyvaken och vi bestämmer oss för att gå och gymma 8.00. Letar som en dåre efter min träningskort, när jag väl hittat det kan jag inte hitta min vattenflaska. Så jag springer runt i huset och letar och letar. Fick ta en annan flaska. Vi cyklar bort och börjar lite lätt på löpbandet. Och det tog inte lång tid för oss båda att inse att vi inte orkade ett skit, fanns ingen energi överhuvudtaget. Så vi slöar igen maskin efter maskin. Kan även påpeka att det bara var pansionärer vid den tiden, och en gubbe med rullator gick omkring där inne. haha. Efter ett tag bestämmer jag mig för att gå och stretcha i ett liten rum, som då var släckt i. Små sov där på golvet i ett hörn. Värsta jag varit med om. Kom hem vid 9.30 och gick och la mig direkt. Sov fram till 15.30. Och fyfan vilken huvudvärk jag har nu. Mår skit!
-
Iallafall, pappa hämtar mig om 10min så måste hitta dom sista sakerna jag ska ha med mig nu. Kommer hem på lördag. Kommer antagligen bara små uppdatera eftersom jag inte har några bilder på hans dator. Men det får ni ta. Kommer hem med en bildbomb i helgen istället!! Men nu måste jag skynda mig, ha en bra fortsatt vecka, vi hörs! oxox
Publicerat: 2011-06-14 @ 16:34:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0