Tillbaka till verkligheten

Har nu lämnat mitt soliga paradis, den friska lantluften, friheten och avkopplingen. Och har återvänt till Örebro stad. Har haft ett par härliga dagar ute på landet. Bara kopplat bort stressen och tagit det lungt till max! Solat, badat, firat midsommar, ätit massvis med jordgubbar, sprungit runt i regnet och fortsatt att läsa Elsas värld. Denna bok är hundra gånger bättre än den första och då tyckte jag ändå att den var jätte bra. Men nu är jag tillbaka inne i stan och har en del att göra. Men ska ändå försöka njuta av solen (som äntligen dykt upp igen efter en långvarig semester!!!) och den sista veckan innan jag börjar jobba. Men denna kväll ska jag iallafall bara ligga hemma och gotta mig framför en bra film. Men först ska jag fixa lite god mat och så har jag ett problem att ta itu med...
Har glömt att önska er glad midsommar då mobilbloggning inte alls funkade som jag ville, så jag gör det nu, glad midsommar!!
Publicerat: 2011-06-27 @ 18:08:57


2 kommentarer
Postat av: semlan

Gå med i veckans blogg och få en länk på min blogg



http://semlanofc.blogg.se/2011/june/veckans-blogg.html :D



2011-06-27 - 19:20:04 | URL: http://semlanofc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan!

ska vi hjälpa varandra?

Du röstar på mitt bidrag på facebook, och jag röstar på din klänning?:)



Ja har 2 datorer + 1 mobil = 15p per klänning :)



Gå in på http://jagtester.blogg.se och läs



Hoppas vi kan hjälpa varandra! :)

2011-06-27 - 20:31:58 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0