we learn to run the speed of light, and fall down from every hight, but just remember that, what we do is what you just can't do

Jag för bara några timmar sen.
-
Jag som brukar vara så taggad på lov känner inte alls samma känsla längre..För det första kan det vara för att jag inte tycker det känns som sommarlov förns midsommar. Känner så varje år. För det andra känns det jätte tungt att ha lämnat Gumme. och klassen. Ska ju då träffa alla igen nu till kvällen för att grilla, sen kommer jag åka hem och gråta ur mig och efter det kan jag nog njuta av lovet till fullo. Kan även berätta att jag fått sommarjobb på något som heter grafiska, vet inte exakt vad jag ska få göra och så än, men ska åka och hälsa på innan jag börjar. 3 veckors jobb, börjar 4 juli slutar 22 juli får 60 kronor i timmen. Gött. En sak till som jag vill berätta är mina betyg! Fick 4 vg, svenska, engelska, hemkunskap och bild. 1 ig, spanska och resten g. Faktiskt nöjd. Kunde vart värre. Nu är jag bara jävligt spänd på vilket gymnasie jag hamnar i...åh, snart där. Nog pratat, ska hinna ner i duschen innan jag beger mig ut. Hörs! oxox
Publicerat: 2011-06-09 @ 17:10:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0