00:14

En härlig söndag, har varit iväg och köpt nya tränings byxor, och såklart gick jag iväg och tränade. Förut tog jag det rätt så lagom chill på gymmet, men nu börjar jag pressa mig mer och mer, vilket ger resultat. Jag insåg igår att jag faktiskt blivit riktigt vig, + det har jag gått ner 2,5 kg. Jobbajobbajobba!! 2-3 kg kvar så ligger jag på den vikt jag vill ligga på. Imorgon ska jag iväg och träna igen dubbelt. Jo, kan ju påpeka att vi är lediga imorgon, och har halvdag i skolan på tisdag. Otroligt skönt. För att gå vidare, söndags kvällen spenderades i mellringe, hos natalie med flera. Tog det chill ute, tills det började småregna. Är lite halvtrött nu, ska ta och titta lite film och sen slagga. Imorgon är en ny och härlig dag. oxox





Publicerat: 2011-05-16 @ 00:33:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0