fredagen den 13:de

Idag är det otursdagen..jag kan ärligt talat säga att jag tror på vidskepligheter. Iallafall vissa av dom. Så som fredagen den 13:de, att krossa speglar, gå under stegar och när en svart katt korsar vägen. Det för mig betyder otur. Därimot bryr jag mig inte om att man inte ska lägga nycklar på bord. Det anser jag bara vara skrock. Iallafall, idag slutade vi tidigare i skolan så jag och zarah drog till hagaC och lunchade på det lilla fiket. Efter det gick vi till maxim och hyrde filmer. Vi såg, Letter to Juliett, Paranormal Activity 2 och The silent house. Den sista filmen var den absolut onormalaste någonsin. Fast fy i helvete vad vi skrek. Härlig kväll. som slutade vid halv tolv. Förövrigt vill jag påpeka att vi har långledigt fram tills tisdag eftermiddag. Inte helt fel. Hoppas på bra väder så man kan bättra på brännan. Under helgen ska ni även få en kändis-insperation som jag lovade er redan tidigare i veckan..dock glömde jag bort det. Men det kommer...det kommer. oxox

Publicerat: 2011-05-13 @ 13:04:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0