It's all about the eyes

Idag har det varit fullrulle!! Varit i skolan såklart, sett på dansuppvisning och sedan varit till plusgymnasiet på intervju. Nyss kommit hem. Kan varken säga att det gick bra eller dåligt. Utan vi får se hur det blir. Är iallafall positivt inställd på att börja där, gaah, vill verkligen, jätte mycket!! Förövrigt är det ungefär 5 normala skoldagar kvar innan lovet, helt sjukt. Vi ska ha mycket redovisnigsdagar, balen, stockholm, studiedagar, filmdag och gud vet allt. As chill, måste bara få iväg alla skolarbeten som jag ligger efter med, haha. Tänkte skriva en del igår men min data krascha...som nu, tack och lov, lever igen. Nu ska jag inte skriva allt för mycket, ska beställa två klänningar från Nelly och sen plugga, och så avslutar jag dagen med sex and the city. Ha en finfin torsdags eftermiddag alla, oxox

dresscode and facelook

Publicerat: 2011-05-19 @ 17:09:01


1 kommentarer
Postat av: frida

så grymt fin! pooooss <3

2011-05-19 - 20:38:10 | URL: http://www.fridahilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0