Plågsam vecka

Börjar dra mig mot gymmet för att köra lite kondition och stretch för att sedan köra core 18.15. En slapp dag med mycket vila, har inte kunnat ta mig ut då det regnat. Tråkigt. Hela helgens väder har varit på noll. Har inte fått en riktig chans till att sola. Vill få färg!! Som jag sa...så drar jag mig till gymmet nu, ikväll väntas plugg som måste lämnas in innan skolavslutningen, har en del saker kvar att göra, tyvärr. Hela den här veckan är bokad. Såhär kommer den att se ut:

Idag (måndag)
Gym 17.00
Core 18.15
Plugga på religons häfte och en idrotts uppgift

Tisdag
Gym 9.00
Skola 12.00
Knuffen 15.00
Göra klart religonshäfte + Svenska häftet

Onsdag
Gym 16.00
Läsa ut bok i skolan + Göra klart engelska student log

Torsdag
Intervju på plusgymnasiet 16.00-17.30
Plugga i allmänhet

Fredag - Söndag
Sommarstugan!!!

Ni ser att jag har lite att göra..vill bli klar med allt i skolan så man kan sitta och pilla navelludd dom sista dagarna innan ett helt amazing sommarlov...
Fan vad jag drar ut på tiden nu känner jag...gym here i come!!
Publicerat: 2011-05-16 @ 16:27:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0